South Wales Trail Riders

    Barmouth 2017

    Share
    avatar
    Acky

    Posts : 93
    Join date : 2016-02-21
    Age : 29
    Location : Swansea

    Re: Barmouth 2017

    Post by Acky on Mon Sep 18, 2017 8:13 am

    Great weekend guys had a blast, thank you Jules for leading and booking the spunk house, and kirky for sweeping, put my bike in the garage last night to find I got a slow puncture in the front wheel lucky I made it to the van must of picked it out on the last lane haha
    avatar
    kirky

    Posts : 1611
    Join date : 2011-04-08
    Age : 50
    Location : West Wales

    Re: Barmouth 2017

    Post by kirky on Mon Sep 18, 2017 12:03 pm

    wolfy wrote:Top man Kirky cheers i did like the touch of a leader & sweeper from different groups coming in last at the finish Very Happy

    Ha ha yeah never thought of that, i promise to be quieter on the next one lol! cheers
    avatar
    wolfy

    Posts : 6822
    Join date : 2010-11-30
    Age : 49
    Location : Care Home, but sometimes they let me out

    Re: Barmouth 2017

    Post by wolfy on Mon Sep 18, 2017 12:13 pm

    kirky wrote:
    wolfy wrote:Top man Kirky cheers i did like the touch of a leader & sweeper from different groups coming in last at the finish Very Happy

    Ha ha yeah never thought of that, i promise to be quieter on the next one lol! cheers

    No you wont... lol!
    avatar
    JTM525

    Posts : 2817
    Join date : 2014-01-19
    Age : 36

    Barmouth 2017

    Post by JTM525 on Mon Sep 18, 2017 2:49 pm

    Had a cracking weekend with me mates again! cheers  Just a constant giggle! Laughing
    Nice to meet a couple of new faces too (hope you haven't been scared away Laughing )
    Nice caravan afro
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    Bit of water about cheers
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    lot of water about  affraid
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    I did tell him this would happen  Laughing
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    Best use for a CRF! An RFS stand!  Laughing
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    Bit slippy  affraid
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    Bit more water  cheers
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    The last thing he said before we left was " I haven't got any spare tubes or gear if I get a puncture"  lol!
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    Nice old bike Very Happy
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    So photogenic Laughing
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    10 minutes in and broke down already Laughing
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    Nice scenery! shame there's an ape in the way lol!
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    Squadran leader cheers
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    Nice romantic photo of me and kirky, shame we never took a picnic with us Laughing
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    He hit the ground like a sack of shit! oh! lol!
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    Contemplation Laughing
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    This time a toilet block! about the same weight as a CRF Laughing
    [You must be registered and logged in to see this link.][You must be registered and logged in to see this link.]

    Brownie shit right in the middle of the track! Dirty bastard! lol!
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    Bloody dutch coming over here ruining the countryside Rolling Eyes
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    I told him he better take that sticker off lol!
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    Problem with RFS stands? no of course not! Laughing
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    2nd drowning of the weekend affraid
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    Quads on the strata Very Happy
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    3rd drowning! look at that grin lol!
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    [You must be registered and logged in to see this link.]
    Can't wait for the next cheers
    avatar
    crm250dude

    Posts : 3476
    Join date : 2013-11-03
    Location : Right here, Right now!

    Re: Barmouth 2017

    Post by crm250dude on Mon Sep 18, 2017 2:59 pm

    pukka pics monkey boy - had a fecking blast ... got a video coming out later ...
    if i can just stop the boss from sending me work to do !!
    avatar
    matthavedice

    Posts : 69
    Join date : 2012-10-14

    mix

    Post by matthavedice on Mon Sep 18, 2017 3:16 pm

    Thanks guys for a great weekend. Martin was saying on the way home it was the best weekend riding he has ever done before he fell asleep on the way home! Thanks to wolfy for putting a top ride together, and to juls for leading the day. really feeling it today. The shitco has no compression so martin is going to take the barrel off tonight, hopes to be back soon. I have a few pics to follow soon. cheers again matt
    avatar
    wolfy

    Posts : 6822
    Join date : 2010-11-30
    Age : 49
    Location : Care Home, but sometimes they let me out

    Re: Barmouth 2017

    Post by wolfy on Mon Sep 18, 2017 3:48 pm

    Cracking pic's mate Very Happy was a giggle of a weekend Laughing
    avatar
    Taffy300

    Posts : 2709
    Join date : 2013-12-20
    Age : 46
    Location : Noddy Land

    Re: Barmouth 2017

    Post by Taffy300 on Mon Sep 18, 2017 3:50 pm

    Great pics mate, gutted I missed it Sad
    avatar
    brownie

    Posts : 1070
    Join date : 2012-08-02
    Age : 47
    Location : devon

    Re: Barmouth 2017

    Post by brownie on Mon Sep 18, 2017 4:33 pm

    was a great weekend,
    found a bit of my mojo back on the mountain too.......... cheers

    avatar
    Acky

    Posts : 93
    Join date : 2016-02-21
    Age : 29
    Location : Swansea

    Re: Barmouth 2017

    Post by Acky on Mon Sep 18, 2017 4:50 pm

    Great pictures How, was a great week thanks you all that made it happen

    Sponsored content

    Re: Barmouth 2017

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Tue Oct 23, 2018 1:30 pm